Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

DaM

16. 7. 2010 11:23
Byli jsme ...

... ted v Tanzanii a na Zanzibaru. Zejmena v Tanzanii je malarie dost rozsirena. My jsme si po mnoha diskusich s lekari vybrali Melaron, jedl ho i nas 11 lety syn, a vse bylo v pohode. Jeste jsem slysel dobra doporuceni na Savarine, ale ten jsme nezkouseli. Lariam je podle mnoha nazoru ten nejhorsi ze vsech trech jmenovanych.

0 0
možnosti

Kolumbo

15. 7. 2010 22:00
Slečno,

vy to nějak moc prožíváte. Netvrdím, že antimalarika  tělu nějak extra prospívají, ale před malárií vás ve vysokém procentu ochrání. A když ji už dostanete, zase vás z ní vyléčí - jen musíte brát mnohem vyšší dávku. A umřít můžete i na chřipku či boreliózu, kterou si můžete v klidu uhnat v praze v parku. Máte to mnohem pravděpodobnější než s tou malárií.

0 0
možnosti

Tereza K.

15. 7. 2010 22:25
Re: Slečno,

To víte, prožívám. Když tam jezdíte a problémy s malárií vidíte, znáte osobně děti, které na tu nemoc zemřely, tak se to moc neprožívat nedá a byla bych ráda, kdyby i lidé, kterých se to přímo netýká, o tom alespoň některé informace měli.

Promiňte ale nenašla jsem souvislosti mezi mým článkem a vašim srovnáváním s chřipkou či boreliózou.

Kromě toho malárie se dá lečit i jinými léky než jen znovu antimalarikami a když berete antimalarika jako prevenci, tak byste je pak už jako léčbu používat neměl.

0 0
možnosti

L.O.N.

15. 7. 2010 18:18
Lariam

Lariam jsem užíval několikrát, vždy bez jakýchkoliv pozorovatelných vedlejších účinků (Zimbabwe, Amazonie). Ale je pravda, že pokud nemusím, tak raději neberu (níže zmiňovaná Indonésie se určitě vyplatí risknout bez užívání antimalarik).

Ale obecně: zaplaťpánbůh za Lariam. Myslím, že mnohokrát mnoha lidem pomohl.

0 0
možnosti

kimos

15. 7. 2010 16:53
Lariam je depresivum :-)

0 0
možnosti

Lanta.2004

15. 7. 2010 16:16
Projel jsem velkou část JV Asie

....mnozí mne před rizikem nákazy malárií varovali a mnozí mi doporučovali právě Lariam.Tak jsem si našel pár informací o těchto tabletách na netu a než abych riskoval vedlejší účinky tablet tak jsem raději vždy risknul cestu bez medikamentu.No a vzhledem k tomu,že cestuji většinou v období sucha,kdy komáři rodu Anofeles,kteří tuto nemoc přenášejí nepředstavují velké riziko tak se mi moje volba vyplatila.Příští rok plánuji další cestu do Indonesie a na Borneo a antimalarika opět asi oželím a risknu to

0 0
možnosti

sir Humphrey 001

15. 7. 2010 16:56
Re: Projel jsem velkou část JV Asie

to nebude to nejhorší, co ti hrozí

0 0
možnosti

Tuubeen

15. 7. 2010 16:00
Bohužel,

Lariam bývá předepisován plošně, bez informací o nežádoucích účincích. Lékaři poskytují neúplné nebo zastaralé informace o druzách malárie a účinných antimalaricích pro tu kterou oblast, a když po přečtení příbalového letáku zjistíte, že koupená antimalarika jsou pro vás nevbhodná, nabídnou vám jiná, "která vás ale neochrání". Mně se vyplácí kupovatz antimalarika až na místě. Jednak je v místech s vyšším výskytem malárie mnohem lepší výběr antimalarik, jednak jsou k dostání i antimalrika, která mohou brát už i děti nebo těhotné ženy, takže šetrnější. Jen je zapotřebí je pak například doplnit antihelminiky, což u Lariamu prý odpadá...

0 0
možnosti