Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Přidávám vyjádření univerzity, které dnes zveřejnila:

http://help.coursera.org/customer/portal/articles/1425714-why-is-my-country-blocked

A Vladimíre jsem ráda, že jsem vás aspoň nasměřovala na tyto stránky.

0 0
možnosti
Foto

jsem rýpal, tak mě berte s rezervou;-)

0 0
možnosti

I38v18o 43Ž72á28č63e60k

29. 1. 2014 9:59

I ty kursy "zdarma" musí někdo financovat. A ten někdo má plné právo stanovit LIBOVOLNÁ kritéria, komu je financovat bude a komu ne.

0 0
možnosti
Foto

placená jsou jen osvědčení, nechcete-li, zdarma...jinak souhlas

0 0
možnosti
Foto

nedostupnost v těchto zemích mě nechává chladným, ale za tip na kurzy zdarma dík. Už zkouším Course of critical thinking..a překvapivě dobré i srozumitelné.;-)

To čím trpíte se nazývá spasitelský syndrom a lékem je desiluze, která přijde s věkem....někdy;-D

0 0
možnosti

Nechcete si zjistit víc informací? Takhle podané je to nesmysl. Lze se dost jednoduše přihlásit tak, že universita nepozná, odkud.

Není to spíš tak, že v uvedených zemích funguje docela zásadní cenzura internetu, takže studenty blokují vlastní země?

A co to má společného s majetkem?

2 0
možnosti

Pardon, ta poslední věta tam nepatří.

0 0
možnosti

Nějak nerozumím, co autorka chtěla říci. Mě naopak postup Coursera připadá logický a správný.

6 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS